czwartek, 15 kwietnia 2010

Książka Język Francuski bez Cenzury

Hej,
Właśnie przeczytałem ciekawą książeczkę - Język Francuski bez Cenzury - zawiera to czego nie uczą w klasie czy na kursie. Wszystkie te słówka których nauczyciel nie może ci powiedzieć.


13 Rozdziałów na temat:


podrywu – najlepsza nawijka, oryginalne komplementy
imprez i tańców – jazzy drinki, cool muza
seksu, seksu, seksu...
języka techniki – maile, czaty, SMS-y
sportu i gier – krwiożercze okrzyki bojowe przydatne na boisku i przy konsoli
mody - od Londynu po Seattle
ciała i jego najważniejszych części...
gestów, dzięki którym zawsze przemówisz.

Język Francuski bez cenzury w księgarni Selkar.

Więcej o książkach o języku francuskim na stronie Język Francuski Online

2 komentarze:

  1. Cześć. Uczę się francuskiego przy użyciu https://preply.com/pl/warszawa/korepetycje-z-francuskiego. Chciałbym znaleźć dodatkowe źródła, aby ćwiczyć i poprawiać swoją wiedzę i zacząć naukę nowych języków. Jak możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tej książki nie miałem przyjemności czytać. W końcu sam chodzę na naukę języka francuskiego do https://lincoln.edu.pl i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem nauczycieli. Oczywiście sam siebie także zaskakuję, gdyż nigdy nie sądziłem że nauczę się języków obcych jak francuski.

    OdpowiedzUsuń